
© 2020 Journal of Family Medicine and Primary Care | Published by Wolters Kluwer ‑ Medknow	 5826

In the article titled “Prevalence and public knowledge regarding tooth bleaching in Saudi Arabia”, published on pages 3729 - 3732, 
Issue 7, Volume 9 of  Journal of  Family Medicine and Primary Care [1], the affiliation of  authors Ghada AlOtaibi1, Majed S. AlMutairi2, 
Mofareh Z. AlShammari2, Mohammed AlJafar3, Turki F. AlMaraikhi2  is written incorrectly as “ 1Assistant Professor, Department 
of  Restorative Dentistry and 2Dental Intern, College of  Dentistry, Riyadh Elm University, 3General Dentist, Riyadh, Kingdom of  
Saudi Arabia” instead of  Ghada AlOtaibi1, Majed S. AlMutairi2, Mofareh Z. AlShammari3, Mohammed AlJafar4, Turki F. AlMaraikhi3 
with correct affiliations as”1Assistant Professor, Restorative Department, Riyadh Elm University, Riyadh, Kingdom of  Saudi Arabia, 
2Dental Intern, Prince Sattam Bin Abdulaziz University, Kingdom of  Saudi Arabia, 3Dental Intern, Majmaah University, Kingdom 
of  Saudi Arabia, 4General Dentist, Kingdom of  Saudi Arabia “.

Also, the Correspondence Address incorrectly is mentioned as “Asst Prof. Ghada AlOtaibi, Assistant Professor, Department of  
Restorative Dentistry, Department of  Restorative Dentistry, Riyadh Elm University, Riyadh, Kingdom of  Saudi Arabia. E‑mail: ghada.
alotaibi@riyadh.edu.sa” instead of  Ghada AlOtaibi, Assistant Professor,  Restorative Department, Riyadh Elm University, Riyadh, 
Kingdom of  Saudi Arabia. E‑mail: ghada.alotaibi@riyadh.edu.sa

Reference

1.	 AlOtaibi G, AlMutairi MS, AlShammari MZ, AlJafar M, AlMaraikhi TF. Prevalence and public knowledge regarding tooth bleaching 
in Saudi Arabia. J Family Med Prim Care 2020;9:3729-32.

DOI: 10.4103/2249-4863.301819

Erratum: Prevalence and public knowledge regarding 
tooth bleaching in Saudi Arabia

Erratum


